Bestyrelsen hos Spejderne på Holmen inviterer til grupperådsmøde (generalforsamling) tirsdag den 25. Februar 2025 kl. 17.15 - 18.30.
Mødet afholdes på adressen: Spejderne på Holmen, Arsenalvej 10, 1436 København K i mødelokalet på 1. sal.
Som de fleste nok ved, drives bestyrelsen af frivillige kræfter, og vi håber at alle forældre vil støtte op om indsatsen ved at deltage og stille spørgsmål. Desuden er det en oplagt mulighed for at få indsigt i kommende initiativer og fokus for 2025, samt foreningens økonomi osv.
Dagsorden jf. Det Danske Spejderkorps’ vedtægter § 64
1) Valg af dirigent og referent
2) Fremlæggelse af bestyrelsens beretning
3) Fremlæggelse og godkendelse af årsregnskabet for 2024
4) Fremlæggelse og godkendelse af justeret budget for indeværende år
5) Fremlæggelse og godkendelse af budget for 2025/2026
6) Vedtagelse af kontingent(er) for det kommende år 2026
7) Behandling af indkomne forslag
8) Vedtagelse af udviklingsplan
9) Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen.
10) Valg til bestyrelsen (gælder for en toårig periode)
11) Evt. Valg af søkyndigt medlem
12) Valg af revisor og evt. revisorsuppleant (gælder for en etårig periode)
13) Valg af fem stemmeberettigede til divisionsrådsmødet (gælder for en etårig periode)
14) Valg af to stemmeberettigede til korpsrådsmødet (gælder for en etårig periode)
15) Præsentation af ny Gruppeledelse
16) Sommerlejr 2025
17) Historien om Spejderne på Holmen
18) Evt
Det er åbent for alle og kræver ikke tilmelding.
På vegne af Bestyrelsen
Camilla Frost,
Forperson